poniedziałek, 6 stycznia 2014

2014

Witam Was w nowym i mam nadzieję lepszym roku :)
Przygotowałam sobie nowe postanowienia (to chyba taka tradycja, rzadko kiedy ich dotrzymuje), natomiast czytałam ostatnio bloga na którym autorka napisała, że spełniła/dotrzymała 90% postanowień !! Więc postanowiłam w tym roku i ja coś zrobić od a do z. Między innymi jeżeli chodzi o systematyczność na blogu, z czasem i jakość zdjęć :) Tak tak nie opuściłam go, jeśli ktokolwiek w ogóle tu zagląda :)
nat.








2 komentarze:

  1. prosta , ale ładna stylizacja :)
    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdanie kosmetyczne u mnie, serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie musicie zostawiać swoich adresów bo i tak Was odwiedzę :)