niedziela, 15 grudnia 2013

color

Witajcie :)
Dzisiaj była piękna pogoda, słoneczko, 8 stopni :) Czego chcieć więcej?
Coraz bliżej święta a ja nie mam ani prezentów ani tym bardziej pomysłu! Co wy kupiłyście swoim bliskim?
Ja uwielbiam dawać prezenty natomiast zawsze mam problem z kupieniem czegoś dla mojej mamy. Raz kupiłam coś do domu, raz biżuterie, raz perfumy, ciągle próbuje coś nowego a moja mama za każdym razem się lekko uśmiechnie i powie tylko '' i po co wydawałaś pieniądze ''  - moja mina jest wtedy bezcenna :D.












kurtka - Vero Moda 
sweterek - SH
spodnie - H&M
torebka - H&M
zegarek - New Yorker

4 komentarze:

  1. spodnie i parka rewelacyjne:) u mnie konkurs zapraszam:) www.femmfashion.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kurtka, a pogoda rzeczywiście była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek ma świetny krój, jest super! ale w spodniach nie wyglądasz do końca korzystnie przy swojej figurze… fajna byłaby lepsza jakość zdjęć, żeby zobaczyć Twój outfit dokładnie, a nie jedynie jego "zarysy".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie musicie zostawiać swoich adresów bo i tak Was odwiedzę :)